domingo, 15 de enero de 2012

Eric Fuentes & El Mal

Acabo de decidir que este disco va a ser mi próxima adquisición. Prometo comentar cositas cuando me lo haya escuchado entero. De momento me encanta este tema.

Hora punta en territori enemic...



Fa poc dies en un fosc matí de març
Vaig mirar per la finestra intentant reconèixer els meus germans
I la fauna de la meva esfera va semblar-me tota igual
Homes, animals i monstres en un carnaval
I em vaig sentir tan sol
Confós, perdut, desorientat

Pres per la meva ignorància vaig buscar un lloc en el món
Un espai on comunicar-me quan em sentís sol
I em vaig sentir alienat
Ballant un so que no era el meu
Tocant de peus a terra sobre un llac cobert de gel

I em vaig sentir humiliat
Frustrat, vençut, idiotitzat

Hora punta en territori enemic

I així viatjant per tot l'espai
Enmig d'estrelles i galàxies
Vaig buscar algun lloc on descansar
Lluny de tothom

...Yyyy demás joyitas que he ido descubriendo. Bueno, todavía no tengo el disco en mi poder, pero pa qué engañarnos, ya soy fan:










No hay comentarios: